شناسهٔ خبر: 92857 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسكن و ساختمان راه وشهرسازی خراسان رضوی خبر داد؛

افتتاح ۴۴ واحد مسكن مهر در سرخس و قوچان

50 درصد مسکن مهر بدون متقاضی راه و شهرسازی خراسان شمالی 1 معاون مسكن و ساختمان اداره كل راه وشهرسازی خراسان رضوی از افتتاح ۲۸ واحد مسكن مهر سرخس و ۱۶ واحد مسكن مهر قوچان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان رضوی)، محمدعلی منصوری اظهار داشت: تعداد ۲۸ واحد از باقیمانده ۶۸ واحد پروژه تعاونی مسکن مهر مزداوند واقع در مسکن مهر سرخس افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی افزود: با توجه به عدم توان مالی مردم در خصوص آورده متقاضی در نظر است توسط سازمان ملی زمین و مسکن یارانه ای برای تکمیل باقیمانده مسکن مهر سرخس  كه۴۰ واحد است تخصیص گردد، لذا در صورت تخصیص طبق برنامه زمان بندی پروژه مذکورتا پایان تیرماه تکمیل و تحویل می شود.
منصوری همچنین به افتتاح تعداد ۱۶ واحد از پروژه سایه گستر مسکن مهر قوچان اشاره كرد و اظهار كرد: با توجه به تخصیص تنخواه توسط سازمان ملی به پروژه مذکور، برنامه زمان بندی شرکت متعهد به تحویل باقیمانده کل پروژه به تعداد۸۰ واحد تا پایان تیرماه امسال است.
وی خاطر نشان كرد: با توجه به اینکه در نظر است یارانه برای تکمیل کل سایت مسکن مهر قوچان به منظور کمک به متقاضیان مسکن مهر و پیشبرد و تکمیل واحدها توسط سازمان ملی زمین و مسکن پرداخت شود، که در صورت انجام کل سایت مسکن مهر شهرستان قوچان تا پایان تیرماه تحویل متقاضیان هدف می شود.